fredag 9. mars 2012

Kontorkoseplassen

Her er mi lille kontorhule. Her sit eg og kosa meg med all blogg gøyen. Skrivebodet er kjøpt brukt. Deretter  malt og pussa,og malt litt att. Korfor gjere da enkelt......

                                        

1 kommentar:

  1. Heisann!
    For en nydelig blogplass du har!!
    Kjempefin blog har du også, hit kommer jeg tilbake☺

    Ønsker deg en fin fredag!
    Klem fra Livy

    SvarSlett