Då er det på tide å synke godt ned i sofaen ein fredagskveld. Her i huset har det vert fyllt til randen med vannkopper i tre veker,så no tar mor ein liten pust i bakken:)
GOD HELG
![]() |
![]() |
| Tomatplantane ser ut til å ha det greit. |
![]() | ||||
![]() |
| Så har eg investert i noko so flott som Himalayaeiner. Blue Star. Kunne like gjerne gått i marka og funne ein lik heilt gratis tenker du??? Jo eg er einig. Men fin vart den no... |