fredag 16. mars 2012

Sauebesøk

                    Hei, og god fredag;) 

Eg hadde ein liten plan idag om å gå ut i hagen og ta bilde av dei sjønne små(snart grønne) knoppane på syrintreet mitt, og legge ut her på bloggen min.
Men der hadde det vert ubudne gjester gitt. Altså, sauene. Dei syns vel dei såg like fristande ut som eg syns dei var sjønne. Så ein kan nok sei at syrintreet er ganske godt beskjært.  Men men, sånn går det. Så på ein dag har mannen fått opp gjerdet rundt hagen. All honnør til han;)
Men desverre ingen bilde idag då.

Ønskar alle ein flott  fredag, og med ønsker om ei stor sol på himmelen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar