fredag 16. mars 2012

Barnerom

Denne søte speledåsen kom ifrå ei god besta. Litt sånn plinkete i lyden, men vakker å sjå til...



Dette er rommet til prinsessejenta på 3 år. Ho er så heldig å ha ei god bestemor som er et unikum  på bl.a det å sy. Puter i senga, og teppet kjem frå ho.

Litt nips

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar