fredag 2. mars 2012

Endelig fredag


O Salige fredag



Lunt og godt i kroken;)


 Stolen og bordet var opprinneleg lakka mahogny, og stolen hadde et lite lekkert bourgunderødt fløyelstoff. Det måtte me fikse litt på. Malte dei kvite begge to og trakk om stolen i et slags striestoff.



Nydelege. Arvegods etter besta mi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar