Skrammelfrua
Interiør Oppussing Hage
fredag 2. mars 2012
Endelig fredag
O Salige fredag
Lunt og godt i kroken;)
Stolen og bordet var opprinneleg lakka mahogny, og stolen hadde et lite lekkert bourgunderødt fløyelstoff. Det måtte me fikse litt på. Malte dei kvite begge to og trakk om stolen i et slags striestoff.
Nydelege. Arvegods etter besta mi.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar