mandag 5. mars 2012

MANDAGSDROPS

Dette kvikka meg opp ein mandagskveld. Ja, kjøpte drops til jentene her i veka, men det hadde eg jo glømt. Er vel lov med ein liten forsmak for mor???

Og så er det så utrulig fint med desse gamle sandkakeformene. Perfekt til telys...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar