![]() |
| Då har påskepynten så smått begynt å dukke opp i Skrammelhuset. Ja, dette er faktisk den einaste påskepynten i Skrammelhuset....vertfall for øyeblikket. Hønene trives iallefall på vaglen her;) |
![]() |
| Desse gode hønene kjøpte eg i fjor påske. Gode utrykk, tjukke og gosselige;) |
![]() |
![]() |
| Denne krakken kjem nok til å vere med meg på mange av bildene mine. Den er heilt fantastisk flott;) Skramlete og fin. |








Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar