onsdag 11. april 2012

Badet

Jaja så var påsken over for denne gong. Skrammelfrua har desverre vert travelt opptatt med andre ting enn å blogge:) Men no er eg iallefall her. Legg ut ein liten smakebit av badet for øyeblikket. Sjølv syns eg bildene er ein fryd for auge...då det er sjeldan det er så fint og ryddig.....
Baderomsinnredning frå Vedum bad. Type Louis. Praktfullt møbel. Var no det einaste eg fann som eg ville ha på badet vårt.....;) Fornøyd..

Men ein ting eg fekk gjort i påska,var å lage denne stigen. Mykje to gamle "hæsjastaura" , og litt rakved kan brukast til.  Bør ikkje akkurat klatrast på, men perfekt til handukstørk.




Hjerterankene følgjer med meg over alt...

1 kommentar:

  1. Et flott bad med mange skjønne detaljer. Fant veien fra nib urørte. Så artig å finne nye blogger å følge med på. Gleder meg til å ta turen igjen!

    SvarSlett