tirsdag 28. februar 2012

Ståva etter et malestrøk

Skapet er gammalt. Trur bestemor brukte det til diverse greier i si tid. Men det var rødt, og fekk derfor et malingstrøk.

Møblane kom verkeleg til sin rett med denne fargen.

Denne delen av ståva var malt i farge eggkvit. Men eg ser jo at denne fargen vart jo berre heilt Smæsjing. Kameleon heiter den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar