![]() |
| No i byrjan legg eg ut litt av bilder av slik som eg har det heime hos meg.( Nåja, ikkje alltid så ryddig som dette nei, men hva gjør man ikke.....) |
![]() |
| Kjøkkenet er ikea. Men eg har prøvd å få det litt til den landlige stilen. Under overskapa har me satt på samme lister som me har rundt vindua. Det blei ikkje så verst. |
![]() |
| Gammelt skap, kjøpt på gjenbruk. Og MÅTTE selfølgelig malast og pussast. Dette inneheldt alle hobbysakene til jentene mine. Det er på kjøkkenet me likar oss best med slike syssler. |






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar