onsdag 29. februar 2012

Kjøkken

No i byrjan legg eg ut litt av bilder av slik som eg har det heime hos meg.( Nåja, ikkje alltid så ryddig som dette nei, men hva gjør man ikke.....)

Kjøkkenet er ikea. Men eg har prøvd å få det litt til den landlige stilen. Under overskapa har me satt på samme lister som me har rundt vindua. Det blei ikkje så verst.



Gammelt skap, kjøpt på gjenbruk. Og MÅTTE selfølgelig malast og pussast. Dette inneheldt alle hobbysakene til jentene mine. Det er på kjøkkenet me likar oss best med slike syssler.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar